
بعد از خواندن این فصل شما می توانید : • نشان بدهید که چگونه یک شرکت ترکیت تولیداتش را در کوتاه مدت انتخاب میکند. • می توانید بیان کنید که چگونه یک شرکت قیمت هایش را در کوتاه مدت تنظیم می کند و این حالت وابسته به این است که آیا ظرفیت ها محدود هستند یا خیر. • می توانید بحث کنید که چگونه یک شرکت یک معیار قیمتی را برای حالت بلندمدت تعیین می کند تا می کند تا استراتژیهای قیمت گذاری را هدایت بکند. • و اینکه سودآوری محصولات و بخشها و قسمتهای بازار را در حالت بلند مدت ارزیابی می کند. فایلی که پیش روی شماست پاورپوینتی است با 55 اسلاید که مربوط به فصل ششم حسابداری مدیریت (اطلاعات بها برای قیمت گذاری و برنامه ریزی محصول) بوده و مناسب برای دانشجویان و اساتید محترم جهت ارائه و تدریس در کلاس و دیگر محافل می باشد. ...
- ۹۷/۰۲/۱۷