مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش
تعداد صفحه : 193دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نیشابور عنوان تحقیق : مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش استاد ارجمند : جناب آقای دکتر تورج صادقی گردآورنده : مهدی نوعی زمستان 86 بازاریابی کالاهای غیر نفتی صادرات غیرنفتی ازجمله محورهای مورد توجه برای نیل به هدف جهش صادراتی می باشد که در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر آن تأکید شده است. سهم صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یکی از زیربخش های صادرات غیرنفتی در سال های...
- ۹۷/۰۲/۱۷